amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

مامان نویس

با اجازه گلکم واسه بابایی نامه نوشتم .................

1390/6/6 21:28
نویسنده : مامان مهنوش
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم میخوام این poste وبلاگتو برای بابایی بنویسم.....

میدونم که بابایی رو خیلی دوست داری واین اجازه را به مامان میدی...با اجازه!!>>>>

مهدی جونم الهی که سایه porمهرت بر سر من و نی نی جون باشه..

 میدونم این روزها فکرت خیلی مشغوله میدونم که میخوای واسه نی نی سنگ تموم بذاری...

الهی خدا بهت توانایی بده که به افکارت جامه عملbeposhani....

خیلی دوست دارم و ازت ممنونم که توی همه ی تنهایی هام با من شریکی..

با وجود تو کمتر غم نبود مادر وpedaram را احساس میکنم..

خدایا تو رو به حق قرآن سایه مهدی را تا همیشه بالای سر نی نی حفظ کن...

وکودکم را با سختی هایی که من کشیده ام آشنا مکن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
6 شهریور 90 22:57
سلام عزیزم عشقتون پایدار
مامان آرین
7 شهریور 90 0:01
آفرین مامان مهربون
سحر
7 شهریور 90 8:52
مهنوش جونم مرسی که سر زدی ایشالا نینیت سالم بیاد تو بغلت و سایه شوشو بالا سرتون باشه . و خوشبختی همواره همراهتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد