amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مامان نویس

از طرف خاله ماهنوش

1391/1/12 1:08
نویسنده : مامان مهنوش
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز خاله من خیلی دوست دارم من ٤ماه ندیدمت ولی دورا دور بدجور دلتنگت بودم هرشب اهنگ میذاشتم و برات گریه میکردم بدجور منتظرت دیدنت بودم که خدا رو شکر دیدمت خاله ای من عاشقتم الهی موفقیت و خوشبختی ات را باشم ببینم خاله ای تو دلبری الهی فدات شم خاله ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فدات شم دورت بگردم با قلبه کوچیکت برا خاله ای دعا کن الهی من فدات فدای اون چشات دوستدار ابدت خاله ماهنوش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاس
21 فروردین 91 20:49
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد