amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

مامان نویس

بازم انتظار

1390/6/6 5:41
نویسنده : مامان مهنوش
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم..... الهی فدات بشم...niniweblog.com

 امروز زنگ زدم وقت سونو بگیرم ولی بیمارستان برای 8/6/90وقت نداشت میدونی واسه کی بهم وقت داد واسه12/6/90...انقدر ناراحتم که نگو... نمیدونم چرا سونوگرافی من اینهمه عقب می افته....

اصلا اعصابم بهم ریخته...آخه چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

خدایا دلم واسه نی نی تنگیده..

خودت این1هفته را هم سریع بگذرون تا نی نی جونمو ببینم...

فکرهای بد میاد تو ذهنم..نمیدونم شاید دارم الکی شلوغش میکنم...

خیلی دوست دارم گلکم الهی این چند روزهم میگذره ومن از سلامت تو با خبر میشم...

 امروز با الهه جون صحبت کردم.. بهش گفتم که دست وبدم همش خواب میره..بهم گفت تحرکتو زیاد کن وpiyade روی کن....اگر بهتر نشدی باید یه سری آزمایش انجام بدی..انشالله که خیر باشه نی نی جونم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
5 شهریور 90 21:11
سلام مهنوش جان ایشالا نی نی به سلامتی بیاد تو بغلت به ما سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد