amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

مامان نویس

با بابات دعوا کردم.....

1390/6/3 23:42
نویسنده : مامان مهنوش
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم...

من با بابایی دعوا کردم..آخه امروز ٥شنبه است مارو نبرد گردش بگردونه بازم رفت رستوران گفتم زود تعطیل کنید بیا بریم بیرون انقدر عصبانی شد که نگو آخر هم رفت منو تورو تنهای تنها گذاشت...

قول بده زودی بزرگ بشی و بیای بغل مامان تا مامان تنها نباشه وبا هم کلی بازی های قشنگ بکنیم...زیبادوست دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
4 شهریور 90 0:51
سلام عزیزم امان از دست کارای این مردا که ما خانم ها رو کلافه می کنن زودی برو اشتی کن
فرناز مامان آنیسا
4 شهریور 90 16:32
سلام عزیزم قربونت برم ناراحت نشی ها ... نینی میاد با هم یه عالمه می رید بیرون .. دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد