amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

مامان نویس

دلنویس

1390/5/28 18:50
نویسنده : مامان مهنوش
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگترین بهانه واسه زندگی مامان بابا

الهی که خودم تنهایی قربونت بشم جوجوی نازم....deborah.mihanblog.com

فکر میکنم وقتی به دنیا بیای niniweblog.comدلم واسه وروجک بازی هایی که تو دلم میکنی تنگ بشه...وقتی تکون میخوری از ته ته دلم لذت میبرم که وجود داری ودر درون  دل مامان داری شکل میگیری تا به دنیا بیای ودر آغوش مامان بزرگ بشی

بازم میگم نی نی جونم دوست دارم.....

راستی١١روز دیگه نوبت سونو دارم آخجونniniweblog.com بازم اون شکل مثل ماهتو میبینم جوجو بوس بوسdeborah.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دنیای زیبا
28 مرداد 90 19:45
سلام دنیای زیبا (زیباساز وبلاگ) با انواع متنوع شکلک و زیباساز در انتظار نگاه زیبای شما. لطفا اگر لینک کردید اطلاع دهید تا شما را لینک کنیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد