amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

مامان نویس

بدون عنوان

1390/5/23 20:39
نویسنده : مامان مهنوش
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم خوبی جوجو ...

من یه کم حالم خوش نیست از نظر روحی حال ندارم از صدای زنگ تلفن میترسم احساس میکنم

میخوان بهم خبر بدی بدن...نمیدونم چرا اینجوری شدم..برای مامان دعا کن تا بهتر بشم...

ناراحت نشی گلم تا یه کم حالم بد میشه به روزهایی فکر میکنم که تو در کنارم و در آغوشم نفس میکشی..دوست دارم یه عالمه...فدات بشم الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پوئلpoel
26 مرداد 90 12:00
SALAM AZIZIAM OMIDVARAM IN PM BEHET RESIDE BAHSE VEBLOGE NEW MOBARAKE SHOMA , DOKHMALIII MIKHAM BARASH ESTIKER BEZASAM BE YE SERI TARIKH EHTIAJ DARAMM BARAM TO VEBLOGAM PL BEZAR AZIIZAMM TA BAD BYE
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد