amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

مامان نویس

سخنی با خدا

1390/6/20 0:16
نویسنده : مامان مهنوش
232 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ازت ممنونم..

ممنونم که هستی ...

بی آنکه انتظار تولد کودکی را بکشم آن را به من هدیه کردی...

واحساس مادر شدن را از من دریغ نکردی...

خدا خواهان آنم که بهترین مادر برای فرزندم باشم....

خدایا ازت میخواهم فرزندم تلخی نبود pedar ومادر را هیچگاه مانند من احساس نکند...

خدایا به همسرم سلامتی عطا کن تا برای کودکمان بهتر pedarباشد..

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بارمان و برسام و مامی
19 شهریور 90 21:24
سلام مبارک باشه ایشالا یه پسر توپل مپل و سالم گیرت بیاد زیر سایه شما و بابای مهربونش خدا بابا و مامانتو رحمت کنه
مامان نفس طلایی
20 شهریور 90 12:14
خدا شکرت
فرناز مامان آنیسا
20 شهریور 90 15:53
سلاااااااااااااااااااااااام عزیزه دلم قربونت برم اانشااله سایه پر مهر تو و آقا مهدی همیشه بالای سر گل پسرمون باشه و الهی که به سلامت به دنیا بیاد و تو بزرگترین لذت زندگی رو حس کنی . راستی اسم پسرقشنگه بالاخره چی شد ؟؟؟؟ مراقب خودت باش و می بوسمت
مامان نفس طلایی
20 شهریور 90 22:04
سلام عزیزم ممنونم که میای پیشم دوستت دارم
فرناز مامان آنیسا
21 شهریور 90 15:17
سلااااااااااااااااام ای جاااااااااااانم چه اسمهای قشنگی اما امیر علی قشنگتره (آقا مهدی شما نبین این کامنت رو)
مامان نفس طلایی
23 شهریور 90 12:26
مسافر كوچولو
30 شهریور 90 17:04
سلام . هردو تا اسمتون قشنگه.راستي وبلاگ قشنگ و جذابي هم دارين. ان شاا... ني ني سالم و به موقع به دنياي ما ادمها بياد.به وبلاگ ماهم بياين. با اجازه لينكتون كردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد