amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

مامان نویس

مادرانه

1390/5/29 18:10
نویسنده : مامان مهنوش
147 بازدید
اشتراک گذاری

animated smiley faces for orkut, myspace, facebookسلام گل نازم....

 دیشب وقتی دعای جوشن کبیر میخوندم توهم توی دلم تکون تکون میخوردی..

میدونم که تو هم شب قدر رو احساس کردی وبا روش خودت با خدای مهربونت ارتباط برقرار کردی...

من برای سلامتی تو نوگلم خیلی دعا کردم..شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 از خدا خواستم هر دستت ٥انگشت وهر انگشتت ٣بند داشته باشه..ستون بدنت دو payاستوار باشه....وروح جانت سرشار از عشق محبت باشه... 

تقویم کم کم از خط خوردگی های من por شده..روزهایی که هیچ وقت تکرار نمیشوند دارن از pasهم میگذرند..من وتو دیگر این روزها را دوباره احساس نخواهیم کرد..

فقط به اون لحظه فکر میکنم که عاشقانه در آغوشم بگیرمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
30 مرداد 90 0:45
ملتمس دعای پاکتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد