amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

مامان نویس

یه تشکر از خدا

1390/5/9 21:29
نویسنده : مامان مهنوش
161 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ازت ممنونم که احساس قشنگ مادر شدن را از من دریغ نکردی...niniweblog.com

امروز از تلوزیون یه برنامه pakhshشد...در باره ی ناباروری زوجها...

وای که چقدر حالم بد شد کلی براشون غصه خوردم.....خدایا ممنونم.. ممنونم که بهم لطف کردی واحساس مادر بودنو ازم دریغ نکردی...niniweblog.com

فرشته ی کوچولو که در دنیای درون مامان هستی برای همه دعا کن از خدا بخواه که همه خانمها مامان بشن وهمه ی آقایون بابا بشن..

تو دلت از همه ی بدی ها به دور هست وخدا قطعا صداتو میشنوه..جیگر طلا..

بابایی وقتی این برنامه را دید همون جا در همون حالتی که نشسته بود از خدا تشکر کرد وسجده ی شکر به جا آورد..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
9 مرداد 90 23:46
سلام خدا رو شکر واقعا راست میگی من که هنوز نمی خوام مامان شم نگران اون روزا هستم الهی خدا به برکت ماه رمضون به همه بچه های سالم و صالح بده
مامان ماهان عشق ماشین
10 مرداد 90 9:56
خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم، تو ای والاترین مهمان دنیایم، بدان آغوش من باز است، شروع کن! یک قدم با تو،تمام گامهای مانده اش با من.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد