amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مامان نویس

از کجا بگم........خاطرات زایمان.....

1390/9/21 3:08
نویسنده : مامان مهنوش
916 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیر حسینم به دنیای ما زمینیها قدم گذاشت....

تاریخ تولد:٩/٩/١٣٩٠

ساعت تولد:١٠:١٠شب

وزن:٧٠٠/٣

ساعت ٩شب راهی بیمارستان هدایت شدیم..تک و تنها به مهدی جونم...

تا معاینم کردن برای بخش جراحی بستریم کردن..

وای که چقدر ترسیده بودم..

خیلی احساس بی کسی کردم...

اون لحظه بود که از ته دلم از عمق وجودم مادرمو صدا میزدم شاید اگه اون بود اوضاع بهتر می شد...

مهدی جونم تو حیاط بیمارستان تلفنی همه را خبر کرد...

وای وقتی بردنم اتاق عمل بیمارستان رو سرم میچرخید.....

نیم ساعت طول کشید و عشقم نفسم به دنیا آمد..صدای گریش یادم نمیره......!!!!!!!!!!!!!!!!

الهی قربونش بشم مثل ماه میمونه.. به خداوندی خدا عاشقشم....

وقتی از اتاق عمل امدم بیرون..خاله های مهدی جون و دختر خالم امدن بالای سرم....... الان عشقم١٢ روزه است خاله مهدی جون تا امشب در کنارم بود تا کمتر احساس تنهایی کنم همه ی زحمتم به گردنش بود..الهی هرچی از خدا میخواد خدا بهش بده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آیلا
21 آذر 90 9:06
مبارک عسل کوچولو خوش اومدی خوش قدم باشی ان شاء اله
مامان نفس طلایی
21 آذر 90 17:20
عزیزم مبارک باشه انشاالله قدمش خیر باشه و نامدار باشه براتون... عکسش کو پس ؟ اشکال نداره مطمئن باش اجر تو که بدون مادرت این لحظات سخت مادر شدن رو گذروندی خیلی بیشتر از خیلی هاست
فرناز مامان آنیسا
22 آذر 90 15:49
سلااااااااام مامان کوچولو خوبی عزیزم ؟ وااااااااااای مهنوش جونم نمیدونی چقدر خوشحالم برات که بالاخره پسر نازتو توی آغوشت گرفتی صحیح و سلامت . به آقا مهدی هم تبریک زیاد بگو از طرف من . عکس خوشگلمو بذار ببینم .. انشااله همیشه سلامت باشید هر سه نفرتون . مطمئن باش مامان خوبت الان ناظر همه این خوشحالی تو هست و داره شادی تورو تماشا می کنه . روحش شاد باشه پسر نازتو یه عالمه از طرف من ببوس . دوستت دارم و مراقب خودت و نی نی باش
مامان آرین
23 آذر 90 17:24
مهنوش جون قدم نورسیده مبارک. ایشالا که قدمش پر از خیر و برکت باشه .
مامان امیرعلی
28 آذر 90 12:21
سلام.تبریک و تبریک و هزاران بار تبریک.:-* :-* ان شاالله خدا حافظ و نگهدارش باشه.قدمش مبارک مهنوش جان.@-}-- @-}-- @-}-- @-}-- @-}--
فرناز مامان آنیسا
28 آذر 90 16:14
عزیززززززززززززم کجایی ؟ خوبی ؟ عکس امیر حسین جونو چرا نمیذاری ؟؟
مامان امیرعلی
1 دی 90 11:07
مثل اینکه سرت خیلی گرمه.عکس نی نی رو هم بذار.
مهسا و محمد
7 دی 90 9:20
سلام مهنوش عزیزم خوبی من که از لحظه تولدش اونجا بودم یه عالمه بهت تبریک گفتم ولی بازم الان بهت میگم که ایشاله مبارکت باشه عزیزم از طرف من ببوسش وای که منم چقدر دوستش دارم الهی همیشه خوش و سلامت باشه زیر سایه خدا و پدر و مادر گلش مهنوش از طرف من اون لپای خوشگلش رو ببوس
مامان مسافر کوچولو(امیررضا)
11 دی 90 20:13
سلام مامانی دنیا اومدن گل پسرت مبارک .خوش قدم باشه ایشاا...
فرناز مامان آنیسا
19 دی 90 15:35
مهنووووووووووووووووش جونم خوبی ؟ نمیخوااااااااااااااااای عکس پسمل مونو بذاری ببینیمش ؟
خاله ساناز
27 دی 90 10:05
داورهای ما تا ایمیل شما رو ببینن زودی به وبلاگتون می رن و طرح شما رو برسی می کنن امتیاز بالا رو اونی می گیره که: اسم و تاریخ و محل نمایشگاه رو به زیبایی اعلام کنه نمایشگاهمون از تاریخ 14 تا 21 بهمن ماه از ساعت10 صبح تا 8 شب 1390 در بازار مبل ایران شماره 3 واقع درچها رراه یافت آباد هست و منتظرتون هستیم می تونین اطلاعاتش رو از سایتwww.irandex.ir هم بگیرید می بوسمتون خاله ساناز
خاله ساناز
27 دی 90 10:06
سلام مامان مهنوش جون و امیر حسین دوست داشتنی یه خبر خیلی خوبی می خوام بدم که همگی با هم خوشحالی کنیم!! برای اولین بار تو ایران یه مسابقه جالب که جایزه هم داره !!!!! گرفتن جایزه اون هم با افتخار جلوی کلی آدم که جمع شدن برنده رو تشویق کنن از دست "عمو پورنگ" !! توی اولین نمایشگاه نوزاد وکودک و نوجوان به زیباترین طرح اطلاع رسانی تصویری - نقاشی در مورد این نمایشگاه که در وبلاگتون از امروز تا 14 بهمن قرار بدید، داورهای خبره ی ما از طرف انجمن مبلمان و دکوراسیون و سایت ایران دکوراسیون جایزه می دن.در ضمن عمو پورنگ یک عکاس خونه هم تو این نمایشگاه داره و عکس طرح شما رو، توی سی دی هاش چاپ می کن زود، زود، زود یه طرح قشنگ روی بلاگتون بذارید و به ما به آدرسkitex2012@gmail.com نامه بزنید و حتما آدرس وبلاگتون رو بنویسید و اطلاع بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد