amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مامان نویس

دیگه طاقت ندارم.......

1390/7/23 19:21
نویسنده : مامان مهنوش
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم..عشقم ...نفسم..

مامان دیگه کم کم داره خسته میشه...کار کردن واسم شده مثل شکستن شاخ آقا غوله..

وزنم زیاد شده paham شدیدا درد میگیرن و مدام خواب میرن....

بابایی مبل ها را فروخت واسمون مبل جدید خرید..فرش جدید خرید..کلی خونمون قشنگ شده..

کمدت هم تا هفته ی دیگه به امید خدا حاظر میشه...

دعا کن خدا یه صبری به این مامانه کم  طاقتت بده...

دوست دارم هزارتا......................

از طرفی خسته شدم..از طرفی وقتی تو دلم تکون میخوری بهترین حال دنیارو دارم....

دیگه چیزی نمونده کم کم بغلت میکنم نفس.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

mamane amirali
24 مهر 90 14:48
khodeto khaste nakon maman mahnoosh ke be salamati nini biyad koli enerji mikhy.
عمه می نا
24 مهر 90 22:47
سلام مامان مهنوش گل صبور باش عزیزم ایشالا پسر گلت صحیح و سالم دنیا میادو بغلش میکنی خودتم صحیح و سالم باشی عزیزم بووووووووووس
مامان آیهان جون
28 مهر 90 10:30
سلام مامان پرتلاش، خدا قوت. وسایل نو هم خیلی مبارک. نی نی کوچولو که دنیا بیاد خودش همه رو براتون تمیز میکنه. ممنون که بهمون سر زدین،
مامان مسافر كوچولو
1 آبان 90 13:47
وسايل نو مباركه ان شاا... ني ني پسر سالم و به موقع مياد .چشم رو هم بزاري اين چند روزهم ميگذره .برا منم دعا كن بتونم زايمان طبيعي داشته باشم.
مامان آرین
7 آبان 90 8:44
سلااااااااام با پست نتیجه نظر خواهی آپیم زودی بیاین
مامان آرین
7 آبان 90 8:44
سلاااااااااااااام نی نی اووووومد؟ خوبین ؟
شهاب
7 آبان 90 12:59
چه خبر از پسر شجاع؟؟
مامان آرین
12 آبان 90 12:27
بفرمایید توی وبلاگمون با یه پست خوشمزه پذیرایی بشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد