amir hosseinamir hossein، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

مامان نویس

گزارش سونو31 هفته و 4روزگی....

1390/7/16 17:36
نویسنده : مامان مهنوش
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم عمرم نفسم..دنیای زیبا

الهی فدات بشم همین الان از سونو گرافی آمدم..

سرت کاملا برگشته..وشرایط زایمان طبیعی فراهمه..

ولی چون من یه تصادف شدید داشتم که لگنم شکسته نمی تونم طبیعی زایمانت کنم..وباید مدارک pezeshkimo از بیمارستان بگیرم تا سزارین بشم...

گل مامان وزنت تا امروز٧٠٠/١ هست که خانم دکتر گفت خوبه... الهی شکر همه ی این خبرهای خوش بهانه ای است برای شکرانه ی خدای مهربون....دوست دارم....راستی بازهم صدای قلب مهربونتو شنیدم...

دیگه کم کم واسه خودت آقا شدی..قدو بالات بلند شده....دست وpahatبزرگ شده...داری آماده میشی تا بیای بغل مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریا
16 مهر 90 18:37
امیر علی یا امیر حسین جون ( آخه هنوز نمی دونیم اسمت چی میشه) روز کودک مبارک ایشاالله هر چه زودتر بپری تو بغل مامانت و اونو کلی ذوق زده کنی
مامان پریا
16 مهر 90 18:38
زآستان رضا سرخط امان دارم رخ نیاز بر این پاک آستان دارم اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم درین چمن به صد امید آشیان دارم ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد. حضورتون در وبلاگ دخترم باعث خوشحالیمون می شه
مامان ترنم کوچولو
16 مهر 90 18:48
سلام عزیزم.ترست کاملا طبیعیه ولی سعی کن به بعدش که کوچولوت بغلته فکر کنی تا ترست از بین بره.دکتر به منم 21 آبان وقت داده اگه نینی عجله نکنهبه این امید که یه زایمان راحت و بی دردسر داشته باشین بدرودبه ما سر بزنید خوشحال میشیم
مامان امیرعلی
17 مهر 90 14:19
ان شالله ماه آخر هم سریع برات بگذره و نی نیتو بغل کنی.
عمه می نا
18 مهر 90 12:47
سلاااااااااااااام مامان مهنوش عزیزم خوبی؟ پسر گلت خوبه؟؟؟؟ راستی الان سه ساعت و 42 دقیقه است که عمه شدم ایشالا پسر گل تو هم صحیح و سالم به دنیا میاد عزیزم.... بازم به وب لاگ پارسا کوچولو سر بزن خوشحال میشم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان نویس می باشد